Bandırma Sağlık Kız Öğrenci Apart

Bandırma Sağlık Kız Öğrenci Apart Bandırma Sağlık Kız Öğrenci Apart Bandırma Sağlık Kız Öğrenci Apart Bandırma Sağlık Kız Öğrenci Apart Bandırma Sağlık Kız Öğrenci Apart Bandırma Sağlık Kız Öğrenci Apart Bandırma Sağlık Kız Öğrenci Apart Bandırma Sağlık Kız Öğrenci Apart

Bandırma Sağlık Apart  ailesi olarak öncelikle kendi evimizde misafirlerimizi ağırlıyormuşuz gibi bir misyon yüklendik.
Sizlere kendi evinizde aradığınız rahatı ve huzuru sağlamak için olması gerekenlerin en iyisini yapmaya çalıştık.

Bandırma'da en hesaplı öğrenci apartı denince akla ilk gelecek apart, olarak akıllarda kalmak istiyoruz.

Bütün bir yılın eğitim stresini atmak ve verimliliğinizi artırmak gerekli ortamı hazırlamada amazami gayret göstererek sizlere konaklama imkânını sunduk. Bunu yaparken bizimle aynı alanda hizmet sunan seçenekleri gözlemledik ve her zaman daha iyisini hedefledik. Buraya gelen öğrencilerimizin bizlere olan güven ve sevgisiyle ayakta kalabileceğimizi biliyoruz. Öğrencilerimizi her sene ağırlamaktan onur duyacağız.

Her sene binamızın içini, odaların tasarımını, konforunu yenileyerek kaliteyi öncelikle temiz sağlıklı ortam  ile sağladık.En büyük övgümüz   Sağlıklı ortam,güven ve sevgi hususundadır.En ince ayrıntıya kadar düşünülen  temizlik ile Bandırma Sağlık Apart  bu ismi layığı ile taşıdığını düşünüyoruz ve taşımaya da kararlıdır.. Biz sadece müşteri değil, her bireyle birer dost kazanan yetkililer olduk. Tabii ki bunun yeterli olup olmadığına sizler karar vereceksiniz.

Yurt Türü:

Ücretsiz Servis : Yok
Oyun Odası : Yok

Avantajlar

Sağlık camiasının birer ferdi olarak (Sağlık Memuru-Ebe Hemşire), ayrıca anne-baba olarak herhangi bir sağlık probleminde de ilk yardımda sıkıntılarınızı gidermeye insani açıdan gayret gösteriyoruz.

Okul eğitim anlayışını  hat safhada tutarak, odalarımızda size eğitiminizde ihtiyacınız olabilecek her türlü ortamı ve  malzemeyi sağladık.(Mutfak eşyaları, televizyon, internet ve daha aklınıza gelebilecek diğerleri.)

Biz herkesin okul eğitim döneminde doğal olarak isteyeceği sorunsuz rahatlığı sizlerin hizmetine sunmaya çalıştık. Bunu kapıdan ilk girişten başlayarak odadaki yatak yastıktan tutunda mekânda bulunan her araç ve gereçleri özenle seçerek dizayn ettik.

Öncelikle güven, arkasından huzur ve güler yüz teminatı vermeye çalışan bizler, deniziyle plajıyla doğasıyla limanıyla doğal halini koruması yönüyle yeterliliğini kanıtlamış şirin ilçemiz Bandırma da sizleride  aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

Etkinlikler

Her sene derslerin yoğunluğunun bittiği bir hafta sonu bağlı ortağımız olan Erdek Ocaklar Sağlık Apart Pansiyonda piknik/mangal keyfi bir senenin yoğunluğunu unutturacağı düşüncesindeyiz. Bölgemizin doğa güzelliği ile doğasıyla, suyuyla mavi ve yeşilin birlikde yer aldığı kapıdağın incisi Ocaklar ı Sağlık Apart pansiyonun misafiri olarak doyasıya yaşıyacaksınız.

www.saglikpansiyon.com

Ulaşım

İstanbul deniz otobüsüyle  : idodan inince hemen yanıbaşında bulunan (50 m) paşabayır mahallesi yazan    dolmuş taksileriye yada yine aynı yarde bulunan belediye otobüslerine binilir. yaklaşık 3-5 dk.sonra sofuoğlu cami yanında bulunan durakda inilir.Köşede bulunan pideciden sola dönülür (Aktoprak cad.) yaklaşılk 150  m. ileriden sağdaki ikinci aradan sağa dönülür(1027 sokak).10 mt. ileride,solda SAĞLIK APART sizi karşılamış olacak.

Otobüsle : Otogardan otobüs servisleriyle idodan inileceği söylenir.İdodan sonrası yukarda anlatılmişdır. Bazı otobüs servislerinin paşabayır servisleride vardır.Paşabayırda Sofuoğlu camii durağında inilir sonrası yukarıda anlatıldı.

Kendi aracıyla gelenler: Bursa istikametinden Bandırma girişinden ido istikameti takip edilir. Hava üssünden sağa  aşağı dönülür  ilk ışıklardan doğru karşı yola girilir  biraz bayır bir yoldan sonra karşınıza 2. işıklar tepede çıkar.Buaraya kadar zaten ido işaretleri sizi yonlendiriyor..Tepedeki ışıklardan  sağa dönülür (ido  düz ileri)  50 mt. sonra ilk aradan sağa dönülür burası Aktoprak cadeesi, solda da sofuoğlu camii vardır. sonrası yukarıda anlatıldı.

Yürüyerek :İdo/şehir merkezinden Bandırma Sağlık Aparta yürüyerek yürüme hızına bağlı olaral 10-15 dakika yürüme mesfesindedir.

Takıldığınız yerden  bize çağrı atmanız yeterli  (0532 599 9023) bulunduğunuz yerden aracımızla alıyoruz.

Sağlık Apart ,Bandırma Fakülte ve Yüksekokullarının birçok bölümlerine  yürüme mesafesinde olup en uzağına tek dolmuşla ulaşım mümkündür.

Ek Bilgi

Temel düşüncemiz öğrencilerimizin başarılı olması için gerekli ortamı sunmak Geleceğimiz olan gençliğimize hizmet etmek, her zaman yanınızdayız. Biz Hazırız Bekliyoruz...